HD Conor McGregor vs. Floyd Mayweather is reportedly set for August 26 | SPEAK FOR YOURSELF

Conor McGregor vs. Floyd Mayweather is reportedly set for August 26 | SPEAK FOR YOURSELF
00:03:28

AllVideo 1865 роликов

SUBSCRIBE to get the latest Speak for Yourself content: No official announcement has been made, but various reports indicate that Conor McGregor will fight Floyd Mayweather on August 26th.►Watch the latest content from Speak for Yourself: ►NBA: ►UFC: ►UNDISPUTED’s YouTube channel: ►The Herd with Colin Cowherd’s YouTube channel: Follow Colin Cowherd on Twitter: @ColinCowherdFollow Jason Whitlock on Twitter: @WhitlockJasonFollow Jason McIntyre on Twitter: @jasonrmcintyre About Speak for Yourself:Speak for Yourself is a one-hour sports debate show starring Colin Cowherd, Jason Whitlock and Jason McIntyre on FS1. Every day, Colin Cowherd and Jason Whitlock will debate the day’s hottest topics in sports and offer their unfiltered take some outrageous opinions from Jason McIntyre.
Speak For Yourself with Cowherd and Whitlock
01:53
+4
Who wins?
Napoleon
01:54
+170
STAY IN YO LANE
Maxamud Maxamud
01:58
+11
Money finna win
Nicholas Alton
02:01
+63
wtf kristines in this video why is their more likes then dislikes.
Laker Fan 24
02:02
+40
STAY IN YOUR LANE
ChangeHumanity
02:02
+34
If Conor doesn't get knocked out with the small UFC gloves, then how is Mayweather who hasn't knocked out anyone since Ricky Hatton, gonna knock out Conor?
Miral Gandhi
02:04
+9
I didnt even think about the race thing until Whitlock talked about it. SMH always bringing up race
Guy Fisher
02:06
+59
Just another day coonin for Coonlock…
Super_Duper_ Saiyan
02:07
+16
Kristen suggesting Mayweather would knock Mcgregor out. What a joke.
Alex Sander
02:12
+4
How idiot are the people in comments, that are talknig about Kristine instead of this hystorical event.
Nathaniel Kang
02:15
+97
Wow Kristine and Whitlock in the same video and no Broussard to balance them out… automatic dislike
Will J
02:20
+5
These are not completely different sports like basketball and football. They sound like idiots. I want McGregor to win just to shut up the idiotic commentary.
The Chronicler
02:21
+2
Whitlock the first person to throw down the race factor
AH
02:23
+55
Blonde girl knows nothing
John McCrary
02:46
+17
None of these idiots would be invited to the fight anyway! lol
Cyclo TV
02:47
+8
I hate the fact that people are acting like they don't like this fight. We all should be happy that we will be part of this fight-event. Like it or not, this will be a memorable part in the history books of combat sports. Stop acting like you guys don't want to see this man, it's lame.
Kamil Czarnecki
02:50
+18
It's so funny how uneducated your commentators are…
Dre Thomas
02:58
I'm going to buy this fight. and if it entertains me then why do you care?
Gilbert Valentino Estimada
03:40
+1
Can't wait to watch this video again after the fight is over
Brock Evans
04:02
+5
I don't think McGregor has ever tried a choke
Davey Boonhower
04:05
+4
Floyd isn't gonna knock him out but he will win the fight
Yash Srivastava
04:06
COONlock talking about race not allowed #GetWhitlockOutofTheSuckenPlace
Vasyl Lomachenko
04:08
McGregor by ko INSIDE ONE!!!
Tony Montana
04:48
i would smash the Blondie anally
Maphack
05:19
only whittlock would bring race into this like wtf?
SteveA
06:55
Get this triggered whitegirl outta here
Aron Mik
07:10
+1
I remember Eric David used to be a tremendously cornerback with those great 49ers team. now he looks like an old professor or a geek.
ZizouM5
07:32
Liars! They gonna buy the fight
Wolf Der Nacht
08:01
that girl is a mudshark
Nerko
15:20
Imagine thinking Conor doesn't have a shot
David Austin
20:23
Why did he bring up race? Can't we just enjoy the fight
DripStar Vapor
20:26
That blonde shouldn't be allowed to talk. 30 seconds of action?! Dumbest statement of the year.
keshvinder singh
21:16
+2
This has nothing to do with race. Why bring it up?
M K
21:45
Kristine «Threats» Leahy & SnackLock talking???!!! Big BallerBrand disapproves of this message...STAY IN YO LANE!
dyops
22:05
2 words… Jordan & Baseball
David McCrea
22:33
wtf they act like Conor might 'snap' — dude is as strategic and disciplined as they come…
iCRED
01:01
I really wonder, why isn't your channel name a bit longer?
salamango81
02:38
world will get shocked
Alan Ross Martinez Rodriguez
18:41
Just imagine Floyd's face if Conor kicks him in the leg lol just imagine that face in pain and disbelief. and then imagine him running a like a little girl to his corner to get protection from the savave celt who wants to take his head off in a real fight.
jon henry
20:13
thats whats bad about boxing to mma, by not getting knocked out u can take more damage witch is what mma claims, what kind of bs is he talking about by hasnt knocked out, but has he landed & eluded to have been hit.
Hannibal Smyth
22:45
why is he even bringing up the subject of race. racist. haha