HD Days Gone Behind Closed Doors at E3 2017 - Kinda Funny Games Reacts

Days Gone Behind Closed Doors at E3 2017 - Kinda Funny Games Reacts
00:10:14

Pull 128983 ролика

Tim got to see Days Gone behind closed doors at E3 2017!Subscribe! Support us and get the shows early here! Check out our store! Follow us on Twitter!Tim — Greg — Kinda Funny — Every day Greg Miller and Tim Gettys talk about the biggest stories in Video Games.Background Wall Art by Orioto -
Keikiro Nichiguchi
03:35
+131
pretty keen for this game. i dont understand the meh-ness from many people
Movie matics
03:36
+51
This game is my new fav. Definitely a Last of Us feel which is a great thing.
AWESOME VIDEOS
03:40
+19
when the heck does that game hit stores? i so want to play Days Gone!
LONG LIVE STEELO
03:40
+34
The Zombear was the icing on the cake for me.
Continual Soiree
03:43
+15
SNOW level!!! And at night…
dexteritybox
03:46
+30
Zombies have been overdone obviously, but this game really does look different enough to be awesome.
Uncle Death
03:49
+4
Really excited for this game
Lorenzo Gomez
03:49
+11
So far it seems like world war z (with the zombies) meets the last of us meets horizon zero dawn… and that's not a bad thing.
Joe Murray
03:51
+4
Floyd Vs McGregor place your bets! also grest E3 coverage KF keep it up!
Anthony Tosh
03:53
+10
Does anyone else see Sony saving the big announcements for psx? Just something I've thought for awhile.
Jared Jones
03:58
Lol freaking Josh Scherr in the background!
Julian Cortes Calle
04:14
they CAME from the sex dungeon.......*wink*
jcaashby3
04:22
+12
EYE CANDY @ 3:36
jcaashby3
04:27
I assumed linear based on what we saw last year and this year. Open world has me even more interested.!
Juan Morales
04:31
reminds me of horizon/metal gear/Assassins. Looks great.
Jamie Baxter
04:46
Open world :)! Count me in!
Robert Estrada
04:54
Tweakers haha
T LOU
05:15
Last of Us wanna be for sure. But that doesnt mean its going to be a shit game. I might fucks with it....though it offends me that they stole Joels zombie head stomp
Bill I Did Not Bang That Woman Clinton
05:23
+5
It's funny, because when I first saw the game I thought it would fail from being overshadowed by TLOU, now I'm thinking Naughty Dog has to step it up for TLOU 2 gameplay wise since Days Gone seems to be going so in-depth with the survival action gameplay.
yaboijp
05:25
Josh sherr sighting!!!
xGeneralDopeness
05:52
+14
Tim's explanation actually has me pretty hype
oasisbeyond
06:03
You've heard it first here… Wolves hibernate… Hmm no, it's actually great time to hunt Deer.
Raphael Abreu
06:55
I'm gonna feel like Jax because of Sons of Anarchy and I'm gonna feel like Daryl from The walking dead with a crossbow! It's sick
Outlaw Josey
06:58
Kratos walks by at 8:13
Jon Kuch
07:51
I was getting sick of zombie games like most but I'm not sick of really good zombie games.
JD Marshall
08:59
pretty gory game, sometimes unnecessarily so
tulle rusk
09:42
Is that David cage behind them? 3:31
LINTEC
09:45
i feel like the public demo's arent doing this game justice, sounds dope
Noah Friscopp
10:43
Very excited for this.
Iron Lion
11:32
Listening to Tim describe what he saw during Days Gone's alternative demo might just be the funniest thing ever.

:'D
Sergio Velazquez
11:55
+4
Tim you got me freaking hyped!!!
Luis B
15:34
+2
I am now hyped for this game with the dynamics they have added. looking forward to seeing or hearing more about it.
The Gameplay AUS
16:38
I'm all in for Days Gone now. The reveal demo showed nothing that really interested me but the gameplay they have this year just put this game in my top 3 for E317
Rémi Gauthier
17:01
Tim was lowkey traumatized by days gone Lmao
TheBraveSquirrel
18:04
3:57 hey Josh
Herb Clare
18:04
+1
Love that excitement Tim!
West Country Gamer
20:22
I'm getting super excited for this game, I think hearing great things! Day one purchase
luciddre4m
21:10
They need to get this game out ASAP. As far from TLoU2 as possible. That said, it looks a hell of a lot better than last year. All they need is a solid story and I'm sold.
Niz Chami
04:19
Whats up with that guy in the check shirt in the background
XX Albie
05:19
GTA is open world too, I guess that means it reminds everyone of Horizon......???? I don't get all this…
The Hydra Gaming Podcast
08:59
This game is shaping up to be awesome.